På bättringsvägen.

Nu har det snart gått en vecka sen jag blev opererad och jag börjar väl pigga på mig något.
Jag har inte alls lika ont i magen längre och kan röra mig ganska obehindrat.
Det är väl bara ibland som jag känner att det gör lite ont och så där.
På Lördag eller Söndag ska min snälla kusin komma hit och ta bort förbanden på mig.
Jag vågar inte göra det själv så det är bättre att hon får göra det, hon är iallafall utbildad sjuksköterska.
Dessutom ser hon bättre hur allting ser ut också.
Nu till veckan ska jag iväg till distriktssköterskan och ta nya prover för att se om allting är bra.
Sen väntar jag på att sjukhuset ska ringa om ett återbesök också.
Men det har dom väl glömt bort.....


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Positiva nyheter.

Snälla kusiner är bra att ha dom :)

2008-07-31 @ 17:19:12
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0