70 frågor.

1. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilden.

2. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj, det minns jag inte ens.

3. Om du är ledig, umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det är olika.
4. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Japp. Vad det var säger jag inte.

5. När var senast någon stötte på dig? Hahaha det vet jag inte. Jag märker aldrig sånt.

6. Vad åt du till middag senast? Det minns jag inte.

7. Använder du huvtröjor? Japp.

8. Vem var den senaste som ringde dig? Maud.

9. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tror??? Jag VET! *asg*

10. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja självklart. Man hade ju sina favoriter.

11. Hur många syskon har du? 3.
12. Vad heter dom? Susanne, Robert och Peter.
13. Var är dina syskon just nu? Hemma.

14. Vilken film kan du alla replikerna till? Haha repmånad, vi hade iallafall tur med vädret och sällskapsresan filmerna.

15. Pratar du några andra språk? Engelska

16. Vill du göra några tatueringar? Japp.

17. Vad har du med dig in på bion? En läsk och sällskap.

18. Vem var din favoritlärare och varför? På högstadiet: Folke för han blev jämt galen på oss när vi inte kunde matteläxorna. På gymnasiet: Arne för han hade alltid så roliga konditionsträningar med oss.

19. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska.

20. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? *ASG* Nä... Jag sa inte många ord.

21. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja ibland så när jag är på det humöret.

22. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det var min syster som bestämde mitt namn tack och lov för det!

23. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Anne på Grönkulla.

24. Tycker du om att krama folk? Jodå.

25. Äger du en digitalkamera? Japp.

26. Vilka språk pratar din mamma? Svenska, Engelska och Sjörövarspråket.

27. Har du haft en stalker? Hahaha inte som jag vet.

28. Vilken är din favoritfrukt? Räknas jordgubbar och smultron som frukt?

29. Vilken tid gick du upp imorse? 9.00

30. Vad ska du göra i helgen? Hela släkten ska träffas och ha vårat årliga SM.


31. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det står "skitgrejer".

32. När var du riktigt sjuk senast? På Midsommarafton och en hel vecka efter det.

33. Har du färglinser? Nej men skulle vilja ha.

34. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Försökte sova.

35. Senaste film på bio? Oj... var det Transformers tro?
36. Är du seriös? Ehh.. pass??
37. Kramat någon idag? Ja
38. Pussat någon idag? Ja

39. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Kerstin och det stog: "Woho! Kalas ju!

40. Tvspel eller datorspel? Båda delar  funkar väl.

41. Personer du älskar? Många!

42. Vem ska du träffa i morgon? Hela släkten.

43. Vem sjöng du senast för? David.

44. Vem hade du senast en msn-konversation med? Kerstin.

45. Vem spelade du tvspel med senast? Peter.

46. Har du varit kär? Ja.
47. Har du haft känslor för någon som inte känt samma sak? Japp.
48. Har du blivit dumpad? Ja.
49. Har du skolkat? Ja en gång från en mattelektion på gymnasiet. Jag blev osams med en i klassen och blev sur och gick därifrån. *asg*
50. Har du fuskat när jag spelat spel? *ASG* Jaaa många gånger!

51. Har du varit vilse? *skrattar* Det är jag väl jämt??

52. Bästa barndomsminnet? Jag har inga barndomsminnen.
53. Äger du en cykel? Ja, men den är långtidssjukskriven.

54. Dricker du? Bara vatten.

55. Röker du? Nej.

56. Vad är du rädd för? Bra fråga..

57. Gillar du att tvätta? Neeej!
58. Vad kallas du? Mamma, Katta, tant,
59. Vad lyssnar du på just nu? Surret från datorn.


60. Antal gånger du har varit riktigt kär? 2.

61. Kan du stå på händer? Hahha nä...

62. Favorit serie? Anne på Grönkulla.

63. Har du tagit smärtstillande någon gång? Ja. EDA bedövning.

64. Har brytit ett ben? Nej men fått en spricka i foten.

65. Har du kört klädpoker? Hahha nä...

66. Har du tatuerat dig? Ja, 2 ggr och vill göra det en gång till.

67. Läser du för skojs skull? Nja.. det är dåligt med det.

68. Kan du kasta macka? Haha nä.

69. Har du simmat i havet? Jodå.
70. Vad har du för väder? Soligt och varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0