Positiva Agda.

Hela dagen har bara varit SKIT rent ut sagt.
På mattelektionen räknade jag hela två tal. *wow* Och på svenskan gjorde jag förra veckans och veckans nutidsfrågor.
Sen hade vi lunch i två timmar och då satt Pv och jag nere vid entrén och väntade på att julkonserten skulle börja nån gång. Under tiden satt vi och tittade ut på skitvädret och jag muttrade över dom i klassen som struntade i att komma på dom två lektionerna vi haft på morgonen. Sen passade jag på att muttra över dom som varit här men som troligtvis skulle strunta i den här julkonserten och gå hem istället. Jag hade också mer än gärna gått hem!

När julkonserten började så skulle ju givetvis alla sitta och sjunga julsånger. Jättekul..... Jag har ingen som helst julkänsla för fem öre. Och jag ville då verkligen inte sjunga. 
Jag ville bara att den här pissdagen skulle vara slut så jag fick gå hem nån gång.
Efter att konserten var avklarad gick jag iväg och fick mitt slutbetyg i Engelska.
Det blev ett MVG men inte ens det fick mig på bättre humör.
Sen gick Pv och jag hemåt i snöslasket och jag muttrade över att snön töar bort och att jag säkert skulle bli nerstänkt av nån bil. Jag har verkligen varit Positiva Agda kan man säga.

I morgon ska klassen samlas och äta mat bara och sen får vi gå hem och ha jullov.
Jag ser inte ens fram emot det.


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men hörrö du Agda....det är väl inte mängden tal man räknar som räknas? Räknade du dom två talen rätt så är det myyyycket mera värt än tio felräknade. Så det så! :-)

Och ett MVG i engelska är ju strååålande :-D

2008-12-17 @ 19:40:32
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0