Allt-är-skit-dag typ.

Här om veckan blev det prat om att dom som gick på teatern tidigare i höst här skulle få vara ledig den 5:e Dec. *Hurra!!!*
Sen får man ju reda på det där som man inte vill ha reda på..... att det nationella provet i engelska måste flyttas och givetvis läggs det just på den dagen då vi skulle få vara ledig. TACK!!!! *suck*
Så idag har jag nu haft prov hela dagen istället för att ha fått vara ledig som resten av min klass!
Bläääh.... men nu är skiten avklarat iallafall. Hoppas det blir bra betyg då.
Och på Måndag ska jag skriva uppsats också. Behöver jag säga att jag tycker att allting suger just nu!?  

Igår fick jag veta att det är tre stycken i klassen som ska sluta också.
Två ska flytta och en har tröttnat på att plugga och vill göra nåt annat.
Lite trist tycker jag nu när man liksom börjat lära känna varandra, vet vad alla heter och man har börjat komma in sig i gänget. Och så försvinner några stycken. Det känns fel! Det blir tomt och konstigt tycker jag.
Alla sätter ju en speciell och personlig prägel i klassen och när några av dom försvinner så blir det inte alls samma sak. 
Det märks att det fattas nånting på nåt skumt sätt. Det blir inte alls samma stämning som förut.
Är det bara jag som tycker så eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0