Dagens aktiviteter.

Idag har jag varit till min husläkare med ryggen.
Jag har tröttnat på att gå och ha ont var och varannan dag.
Jag får ju ingenting gjort här hemma!
Nu vill jag att hon skickar mig vidare, vart fan som helst bara jag slipper ligga däckad och knapra piller och må pissigt i flera dagar.
Och det var visst inte helt omöjligt att smärtan kunde bero på EDA bedövningen eftersom att smärtan utgår just från det området där dom satte den.
Hon förklarade för mig att bara nålen missar spinalkanalen en millimeter och bedövningen träffar nerven som går ut mot kotorna och kotvingarna så kan man bli irriterad där länge efteråt.
Och jaa, jag har ju gått och haft ont till och från i snart ett år så...Hurra vad kul...

Men hon skulle skicka mig till sjukgymnast igen så får vi se vad han kan göra till att börja med.
Jag får väl snart klippkort där....
Sen sa hon nånting om att det fanns nåt piller som var speciellt mot nervsmärtor som jag kunde få om jag ändå inte blev bra. Det var bara att säga till isåfall så skulle hon fixa det.

Och ikväll ska jag ha ljusparty så jag läre väl försöka få nån slags ordning här innan alla kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0